نقد و بررسی انجمن های ۱۲قدمی

نقد و بررسی انجمن های ۱۲قدمی

نقد و بررسی انجمن های ۱۲قدمی

نقد و بررسی انجمن های ۱۲قدمی

نقد و بررسی انجمنهای ۱۲قدمی ترک اعتیاد الکل سکس نیکوتین شیشه و.....
بایگانی
آخرین مطالب

آدرس سایت رسمی

چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰ ب.ظ

سایت رسمی نقد و بررسی انجمن های 12 قدمی راه اندازی شد جهت مشاهده به آدرس زیر مراجعه فرمایید



www.12ghadamiha.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۱
امیر مهدیار

نظرات  (۲)

سلام دوست گرامی، ممنون بابت مطالب مهمی که نوشتید و ممنون بابت اگاه کردن مردم. متاسفانه یا خوشبختانه من بخوبی میدونم این عرفان ها از سمت چکسی و به چه هدفی هست، میدونم که از سمت شیطان و شیاطین هست و تنها اتفاقی که در لین عرفان ها و مراقبه ها میفته، باز شدن درب ارتباط با شیاطین و اجنه هست و انواع اتفاقات و عواقب جبران ناپذیری که با باز شدن این درب اتفاق میفته. 
فقط موضوع این هست که اکثر کسانی که به این انجمن ها رجوع میکنن ادم های بیچاره ای هستن که نه خودشون میتونن بخودشون کمک کنن و نه کسیو دارن بهشون کمک کنه و نه میدونن با نماز و توسل به الله میتونن بخودشون کمک کنن. 
و در نتیجه با این انجمن ها که فکر میکنن نجاتشون اونجاست، چون توی اون انجمن ها از تنهایی درمیان. بیش از پیش توی چاه تاریکی فرو میرن و ممکنه تا اخر عمر متوجه نشن. 
حرف من اینه که چرا دولت و بزرگان فکری برای این انجمن های فعال در سطح کشور نمیکنه که بسیار هم گسترده شدن و مثل قارچ رد میکنن، انواع صفحات و پیج ها در مجازی هستن که مدیتیشن و مراقبه و احضار و هزار جنبل و جادو میکنن بدون هیچ ترس و هیچ نظارتی. حرف من اینه که چرا دولت این انجمن های دوازده گانه مثل انجمن پرخوران گمنام و دیگر انجمن ها رو جمع نمکنه، چون واقعا تشخیص خطا بودن این انجمن ها برای افراد عادی و بی تجربه واقعا بسیار سخت هست. با تشکر. 

یک دست نوشته 60 صفحه ای وجود داره در مورد ریشه و خاستگاه این برنامه،اگر مشتاق بودید با این شماره تماس بگیرید09014498600

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی